Preguntes freqüents

[accordion style=”icons” align=”icon-ok”]

[pane title=”Com puc contractar els seus serveis?” icon=”icon-ok”]
En aquesta mateixa web veurà que ens pot contractar mitjançant tres senzills passos que en resum són: el primer és escollir el tipus de servei que desitja. Una vegada contractat, rebrà al seu correu una contrassenya per accedir a la seva zona de client des d’on haurà d’omplir un qüestionari per obtenir informació sobre el seu negoci. Finalment, rebrà el seu Pla de Comunicació i l’assessorament corresponent en cas que l’hagi contractat.
[/pane]

[pane title=”Com puc comunicar-me amb vostès si tinc dubtes i preguntes abans de contractar-los?” icon=”icon-ok”]
Totes les nostres comunicacions són via electrònica. Diposem d’un xat per fer-nos consultes i també podrà enviar-nos qualsevol consulta al correu electrònic que posem a la seva disposició. comunica@comunicafacil.cat.
[/pane]

[pane title=”Quina garantia tinc dels serveis contractats?” icon=”icon-ok”]
Una vegada contractats els nostres serveis rebrà un contracte on s’especificaran els serveis contractats.
[/pane]

[pane title=”Com es fa el pagament?” icon=”icon-ok”]
Mitjançant un sistema de pagament on-line a través de Paypal amb la targeta de crèdit, amb totes les mesures de seguretat que ofereix aquest sistema.
[/pane]

[pane title=”Podré tenir una factura?” icon=”icon-ok”]
Si, una vegada contractar i pagat el servei rebrà la factura corresponent.
[/pane]

[pane title=”Puc anul·lar el contracte del servei?” icon=”icon-ok”]
Si, vostè disposarà de 15 dies per desistir del seu contracte, i li reemborsarem el 100% del pagament que hagi realitzat. Passats aquests 15 dies no hi haurà reemborsament.
[/pane]

[pane title=”En quin format rebré el Pla de Comunicació?” icon=”icon-ok”]
Totes les comunicacions són via telemàtica, de manera que rebrà el Pla de Comunicació en format PDF i tindrà accés al seu Pla i a la resta de comunicacions a través del correu electrònic i de la Zona Client.
[/pane]

[pane title=”Com podré accedir a la meva zona privada de client?” icon=”icon-ok”]
Quan hagi contractat els nostres serveis rebrà al seu correu un nom d’usuari i una contrasenya que li permetrà accedir a la Zona Client. A partir d’aquí podrà canviar la contrasenya.
[/pane]

[pane title=”Com puc consultar el meu Pla de Comunicació?” icon=”icon-ok”]
El rebrà per correu electrònic i el podrà descarregar i guardar per consultar-lo tantes vegades com vulgui.
[/pane]

[pane title=”Qui s’encarregarà d’assessora-me?” icon=”icon-ok”]
Darrera de comunicafacil.cat hi ha els experts de Síntesi, una empresa especialitzada en assessorament en comunicació amb 20 anys d’experiència en el sector.
[/pane]

[pane title=”Com ho he de fer si tinc dubtes, preguntes, queixes durant el procés d’assessorament?” icon=”icon-ok”]
A través del xat i del correu electrònic disposarà d’una línia de comunicació directa amb els nostres experts, que l’ajudaran amb qualsevol tema que es pugui plantejar.
[/pane]

[/accordion]