Preguntes freqüents

  1. Com puc contractar els seus serveis?

    En aquesta mateixa web veurà que ens pot contractar mitjançant tres senzills passos que en resum són: el primer és escollir el tipus de servei que desitja. Una vegada contractat, rebrà al seu correu una contrassenya per accedir a la seva zona de client des d’on haurà d’omplir un qüestionari per obtenir informació sobre el seu negoci. Finalment, rebrà el seu Pla de Comunicació i l’assessorament corresponent en cas que l’hagi contractat.

  2. Com puc comunicar-me amb vostès si tinc dubtes i preguntes abans de contractar-los?

    Totes les nostres comunicacions són via electrònica. Diposem d’un xat per fer-nos consultes i també podrà enviar-nos qualsevol consulta al correu electrònic que posem a la seva disposició. comunica@comunicafacil.cat.

  3. Quina garantia tinc dels serveis contractats?

    Una vegada contractats els nostres serveis rebrà un contracte on s’especificaran els serveis contractats.

  4. Com es fa el pagament?

    Mitjançant un sistema de pagament on-line a través de Paypal amb la targeta de crèdit, amb totes les mesures de seguretat que ofereix aquest sistema.

  5. Podré tenir una factura?

    Si, una vegada contractar i pagat el servei rebrà la factura corresponent.

  6. Puc anul·lar el contracte del servei?

    Si, vostè disposarà de 15 dies per desistir del seu contracte, i li reemborsarem el 100% del pagament que hagi realitzat. Passats aquests 15 dies no hi haurà reemborsament.

  7. En quin format rebré el Pla de Comunicació?

    Totes les comunicacions són via telemàtica, de manera que rebrà el Pla de Comunicació en format PDF i tindrà accés al seu Pla i a la resta de comunicacions a través del correu electrònic i de la Zona Client.

  8. Com podré accedir a la meva zona privada de client?

    Quan hagi contractat els nostres serveis rebrà al seu correu un nom d’usuari i una contrasenya que li permetrà accedir a la Zona Client. A partir d’aquí podrà canviar la contrasenya.

  9. Com puc consultar el meu Pla de Comunicació?

    El rebrà per correu electrònic i el podrà descarregar i guardar per consultar-lo tantes vegades com vulgui.

  10. Qui s’encarregarà d’assessora-me?

    Darrera de comunicafacil.cat hi ha els experts de Síntesi, una empresa especialitzada en assessorament en comunicació amb 20 anys d’experiència en el sector.

  11. Com ho he de fer si tinc dubtes, preguntes, queixes durant el procés d’assessorament?

    A través del xat i del correu electrònic disposarà d’una línia de comunicació directa amb els nostres experts, que l’ajudaran amb qualsevol tema que es pugui plantejar.